Cena:Kč 33000-3600033000-36000Kč
O výši platu lze jednat
KontaktODPOROVÉ A LASEROVÉ SVAŘOVÁNÍ s.r.o.
Luděk Prášil
774 732 732
Pracovní prostředí :
Praha Vinohrady
typ uchazeče:
COM_DJCLASSIFIEDS_MANAGER
Přidáno
2015-09-16 13:49:29
Popis
office manager, obchodní komunikace se zákazníky
Co vás čeká
administrativní podpora jednatele společnosti,
samostatná komunikace se zákazníky a dodavateli v českém i cizím jazyce,
příprava obchodních nabídek,
komunikace se zákazníky,
aktivní oslovování nových zákazníků (především telefonicky), akvizice,
práce s databází a větším počtem kontaktů,
tvorba objednávek a faktur v systému POHODA,
správa a evidence zakázek v interním systému,
příprava podkladů k jednání,
příprava podkladů pro účetní,
zajištění chodu kanceláře
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
pokročilá znalost práce na PC (MS Office, především Excel),
samostatnost, schopnost improvizace, pečlivost, aktivní přístup
"selský" rozum, "drive", cení se inteligence, moudrost a kompetentnost
velmi dobré komunikační dovednosti,
zákaznická orientace,
výborná znalost češtiny slovem i písmem,
komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka,
základní znalost účetního systému POHODA
Výhodou bude, pokud budete umět
zkušenosti z oblasti obchodu/administrativy,
orientace ve strojírenském oboru,
řidičský průkaz sk. B
zkušenosti se studiem na VŠ ekonomického nebo technického směru
Co vám můžeme nabídnout
zajímavá práce v malé společnosti (přátelská atmosféra, nekonvenční alternativní přístup k pracovnímu poměru),
příjemné a exkluzivní pracovní prostředí (krásné prostředí nad střechami Vinohrad, využívání terasy k relaxaci, józe, taichi, společným meditacím atp....),
po zapracování možnost částečného home office,
možnost občasného využití služebního vozidla k soukromým účelům
získání nových zkušeností a dovedností, nástupní plat 33000 Kč + odměny dle dohody, po zapracování motivační podíl z výnosu spol.
naše společnost má mnoholeté hluboké zkušenosti v oboru, zastupujeme renomované přední německé výrobce nejmodernějších svařovacích technologií a automatizace výroby, proto hledáme kvalitní, inteligentní, schopné a především moudré spolupracovníky, aby firma perfektně fungovala, dělala dobrou službu našim klientům a vydělávala peníze. Ne proto, abychom se v těch penězích potom "topili", ale proto abychom mohli podporovat potřebné…. nadace, zájmové skupiny, ale i jednotlivce, kteří svoji činností přispívají k vytváření lepšího světa. Možná to zní jako klišé, ale staňte se součástí našeho týmu a posuďte sami…?
Nástup březen/duben 2021. Budeme se těšit na Vaše CV, vč. fota a referencí.
Specifické podrobnosti
Příklad pracovní činnosti
administrativní podpora jednatele společnosti,
samostatná komunikace se zákazníky a dodavateli v českém i cizím jazyce,
příprava obchodních nabídek,
komunikace se zákazníky,
aktivní oslovování nových zákazníků (především telefonicky), akvizice,
práce s databází a větším počtem kontaktů,
tvorba objednávek a faktur v systému POHODA,
správa a evidence zakázek v interním systému,
příprava podkladů k jednání,
příprava podkladů pro účetní,
zajištění chodu kanceláře
Typ úvazku
Plný úvazek, Praktikum , Sezónní
Vzdělání
Střední
Plat / odměna
33000-36000
Místo
Praha, Česká Republika Jagellonská 1495/25, Praha – Žižkov, 130000
Asistent/ka ředitele/Office Manager
Nabízím práci / Offering employmentPřidat do oblíbenýchLuděk Prášil
774 732 732
Popis
Co vás čeká
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Výhodou bude, pokud budete umět
Co vám můžeme nabídnout
Nástup březen/duben 2021. Budeme se těšit na Vaše CV, vč. fota a referencí.
Specifické podrobnosti
Místo
Jagellonská 1495/25, Praha – Žižkov, 130000
Podrobnosti inzerátu
Poznámka